poniedziałek, 20 maja 2013

RCK, Praga Gada i Oshin - słów kilka...

Dawno nic nie zamieszczałem na blogu, ale to nie znaczy, że się obijałem. Parę dni temu został wydany komiks Rycerz Ciernistego Krzewu w którym znajdują się dwie plansze mojego autorstwa (poniżej) oraz liternictwo (krój w chmurkach wzięty z Blambot'a a onomatopeje zrobiłem sam). Szczerze polecam do zapoznania się z tym projektem. Wzięło w nim udział parę bardzo dobrych rysowników i osobiście jestem bardzo zadowolony z efektu.

Poza tym stworzyłem krótki komiks na konkurs Praga Gada (mój pierwszy komiks do którego kładłem kolor). Udało mi się zająć w nim trzecie miejsce, ex aequo z dwójką innych twórców. Zostanie opublikowany wraz z paroma innymi komiksami w antologii, która ma się ukazać w połowie czerwca albo na początku lipca. Plansze można było zobaczyć na wystawie Praga Gada podczas festiwalu Komiksowa Warszawa.

Wspomnę jeszcze, iż na początku roku narysowałem również ośmiostronnicowy komiks sci-fi pt. OSHIN do scenariusza Krzysztofa Dzikiewicza i Krzysztofa Kubiaka. Ma się ukazać w pierwszym numerze zina Kreska.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz